Česta pitanja

Djeca, kućni ljubimci

Nažalost, na naša putoavnja ne možete povesti kućne ljubimce.

Većina naših putovanja su kružna putovanja što ponekad može biti dosta naporno za mlađu djecu. Ukoliko smatrate da Vašem djetetu dano putovanje neće biti prenaporno svakako ga možete povesti.

Putna dokumentacija, dokumenti, vize

Putna dokumentacija bit će poslana na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije.
Dokumentaciju ćete primiti 5 do 7 dana prije polaska.

Putovanja unutar EU
Hrvatskim državljanima za putovanja u zemlje članice EU potrebna je važeća putovnica ili osobna iskaznica.
Putnici koji nisu hrvatski državljani dužni su se informirati o viznom režimu zemlje u koju putuju na web-stranici Veleposlanstva svoje države.

Putovanja izvan EU
Za putovanja u zemlje koje nisu članice EU hrvatskim državljanima potrebna je putovnica važeća najmanje 6 mjeseci nakon povratka s putovanja. Za neke destinacije potrebna je i viza.

Turska, Cipar, UAE (Dubai), Kina, Vijetnam, Uzbekistan
•Potrebna je putovnica važeća još najmanje 6 mjeseci nakon povratka.
•Viza nije potrebna.

Šri Lanka
•Potrebna je putovnica važeća još najmanje 6 mjeseci i viza.
•Vizu možete zatražiti online: www.eta.gov.lk (cijena 30 USD).
•Agencija može posredovati u izradi vize.
•Za detaljnije informacije kontaktirajte naš info telefon.

Indija
•Potrebna je putovnica važeća još najmanje 6 mjeseci i viza.
•Vizu je moguće ishoditi online putem sustava e-Visa: www.indianvisaonline.gov.in/evisa/tvoa.html.
•Agencija može posredovati u izradi vize.
•Za detaljnije informacije kontaktirajte naš info telefon.

Kuba
•Potrebna je putovnica važeća još najmanje 6 mjeseci i viza.
•Vizu možete ishoditi online: https://evisacuba.cu/en/inicio ili https://visacuba.com/ (trenutna cijena 24 €).
•Prije putovanja potrebno je ispuniti obrazac zdravstvenog nadzora – Declaración de Sanidad del Viajero.

Za putovanja u zemlje EU hrvatskim državljanima potrebna je važeća putovnica ili osobna iskaznica
Za putovanje u zemlje izvan EU  hrvatskim državljanima potrebna je važeća putovnica koja mora vrijediti najmanje 6 mjeseci od datuma povratka.

Na putovanju

S obzirom da svaki putnik ima različite potrebe i želje, to je nemoguće predvidjeti. Predlažemo da sa sobom ponesete kreditnu karticu s kojom možete plaćati i podizati novac na bankomatima.

Ovisno o destinaciji i ako vrijeme dopusti, možete otići na dodatne fakultativne izlete za koje se prijavljujete i plaćate kod svog vodiča. Ti dodatni izleti nisu uključeni u osnovni program i organiziraju se u slobodno vrijeme.

Sva naša putovanja minimalno uključuju doručak u hotelu u kojem boravite.
Putovanja u Tursku uključuju polupansion (doručak i večeru).
Za većinu drugih destinacija možete prilikom rezervacije uplatiti doplatu za večere.

Preporučujemo na putovanju nositi pojas za novac i male torbice uz tijelo, a kreditne kartice i dokumente rasporediti na više različitih mjesta. Dobro je imati fotokopije svih važnijih dokumenata - odvojene od originala. Kako niti jedan hotel u svijetu ne preuzima odgovornost za novac i dragocjenosti ostavljene u hotelskoj sobi, preporučujemo da stvari čuvate u sefu u sobi ili ako ga nema, da stvari pohranite u hotelskom sefu.

Plaćanje i povrat uplata

Da. Agencija Nikal d.o.o. je osigurana protiv nelikvidnosti jamčevnim osiguranjem kod Uniqa osiguranja d.d.

U roku od 7 dana od rezervacije plaća se akontacija u visini 35% ili 45% vrijednosti cijelog putovanja (ovisno o putovanju). Ostatak uplate potrebno je izvršiti do 45 dana prije polaska. Putnici mogu platiti putem bankovnog transfera ili internet bankarstvom. Podaci za uplatu nalaze se na potvrdi rezervacije.

Načini plaćanja:

1. internet bankarstvo, opće uplatnice

2. kreditne kartice* u poslovnici: jednokratno i na rate (obročno Visa Premium, Diners, Visa PBZ-a)

*kod plaćanja kreditnim karticama cijena kompletne rezervacije uvećava se za 5 %

3. on-line plaćanje karticama* putem web stranice www.nikal.hr
– Visa Premium karticama do 6 rata
– Master Card Zagrebačke banke do 12 rata
– Visa kartica PBZ banke do 12 rata
– Diners karticama do 12 rata
– ostalim karticama jednokratno

*kod plaćanja kreditnim karticama cijena kompletne rezervacije uvećava se za 5 %

Ukoliko organizator putovanja otkaže putovanje, iznos se u potpunosti vraća putniku na tekući račun ako je uplata izvršena internet bankarstvom ili općom uplatnicom.
Ako je uplata izvršena kreditnom karticom, povrat se vrši na istu karticu kojom je izvršena uplata.

Putno osiguranje

Svakako preporučujemo ugovoriti i uplatiti paket putnog osiguranja jer nikad ne znate hoće li Vam zatrebati. U slučaju više sile (bolest, smrtni slučaj itd.) prisiljeni ste otkazati putovanje, u slučaju da Vam zatreba liječnička pomoć tijekom putovanja ili izgubite prtljagu - ako niste osigurani, to će rezultirati nepotrebnim dodatnim troškovima. U agenciji nudimo paket putnog osiguranja koji uključuje zdravstveno osiguranje na destinaciji, osiguranje prtljage i osiguranje od rizika otkaza putovanja.

U tom slučaju primjenjuju se otkazni uvjeti iz Općih uvjeta.

Putovanje zrakoplovom

Putnici su obvezni doći u dogovoreno vrijeme na zračnu luku, obično dva sata prije polaska zrakoplova. Kasni dolazak može rezultirati zatvorenim šalterom za prijavu i nemogućnošću ukrcaja. Za izdavanje avio karata koristi se ime i prezime putnika iz ugovora o putovanju, a putnik je dužan dostaviti ispravne podatke u skladu s dokumentom kojim će putovati. Troškove promjene avio karte zbog netočnih ili nepotpunih podataka snosi putnik. Putnici su također dužni poštovati propisanu količinu i vrstu prtljage za određenu aviokompaniju te surađivati s osobljem zračne luke i zrakoplova.

Rezervacije

Putovanje možete rezervirati brzo i jednostavno putem našeg besplatnog telefona  0800 85 66 od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 sati ili putem e-maila info@nikal.hr. Rezervacije primamo do popunjenja slobodnih mjesta.

Za izradu rezervacije potrebni su sljedeći podaci: ime i prezime putnika (identično kako je napisano u putnim dokumentima), adresu stanovanja, kontakt telefon, e-mail, datum rođenja, OIB, termin putovanja te koje dodatne usluge želite (ukoliko ste se za njih odlučili). Ako se dobili rezervacijsku lozinku, nju je također potrebno reći prilikom rezervacije.